Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

παγωμενη θαλασσα

«Εμφανίστηκε» ο Σώρρας: Είμαι αθώος, κοντά σε ανθρώπους που με αγαπούν

«Επανεμφανίστηκε» ο Αρτέμης Σώρρας που καταζητείται εδώ και μία εβδομάδα και συγκεκριμένα από την περασμένη Παρασκευή (17/3/2017), μετά την καταδίκη του σε ποινή φυλάκισης 8 ετών.


δημοτικα διαμερισματα δημου αθηναιων

Αυτή τη φορά ο Σώρρας σε γραπτή του δήλωση επιμένει στην αθωότητά του και τονίζει πως βρίσκεται ανάμεσα σε ανθρώπους που τον αγαπούν.




  • Τέλος το «Τατουάζ»: Αναβρασμός στον Alpha - Το SMS που τους «πάγωσε» (pics)


«Είμαι αθώος... Βρίσκομαι πάντα εδώ και θα ξαναμιλήσω. Είμαι κοντά στους ανθρώπους που με αγαπούν Δεν περιφρονώ τη Δικαιοσύνη. Άλλωστε η Δικαιοσύνη το 2013 με δικαίωσε... Σε λίγες ημέρες θα κάνω νέα ανακοίνωση ο ίδιος. Έχω δεχθεί σοβαρές απειλές και επιθέσεις, τόσο εγώ όσο και ο πολιτικός μας φορέας. Γιατί δεν παρενέβη η Δικαιοσύνη;», αναφέρει μεταξύ άλλων η δήλωση του Σώρρα.

Στη δήλωσή του, που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός «Ε» ο Αρτέμης Σώρρας, επιμένει πως είναι αθώος: «Είμαι αθώος. Δεν έχω καμία σχέση με την κατηγορία. Είμαι εντελώς αθώος. Δεν οφείλω χρήματα. Ας λέει ό, τι θέλει…», λέει αναφερόμενος στον δικηγόρο και κουμπάρο του Φώτη Λεπίδα, η μήνυση του οποίου οδήγησε στην καταδίκη του.


παγωμενη θαλασσα

μαθηματικα γ γενικου λυκειου λυσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου