Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

μαγια cinema χαλκιδα προγραμμα

Νωρίτερα, το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας είχε αποφασίσει την άμεση αποφυλάκισή της μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή της από τον Άρειο Πάγο.


αγιο ορος χαλκιδικη

Η 53χρονη γυναίκα, πέρασε περίπου ένα μήνα στη φυλακή προτού αποφυλακιστεί και εμφανώς ανακουφισμένη από την εξέλιξη των πραγμάτων, ευχαρίστησε όλους όσοι τάχθηκαν στο πλευρό της.


μαγια cinema χαλκιδα προγραμμα

ορεινα θερετρα

katharistria


(Πηγή tvstar.gr)


Πλέον μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι της. Ωστόσο έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της καθώς πέρα από την καταδίκη που της επιβλήθηκε για το ποινικό σκέλος της υπόθεσης, βρίσκεται ουσιαστικά στο «μηδέν». καθώς όσα ένσημα μάζεψε τα είκοσι χρόνια που εργαζόταν θεωρούνται άκυρα.


«Την πράξη μου την παραδέχθηκα. Ψυχολογικά και σωματικά ήμουν χάλια. Δεν το είχα ξαναζήσει και φοβόμουν τι θα αντιμετωπίσω. Τρέμω ολόκληρη. Μου στάθηκαν κάποια κορίτσια. Ήταν συνέχεια δίπλα μου, μού λέγανε κάνε υπομονή. Ήμασταν εννέα αδέλφια, οι γονείς μας δεν μπορούσαν να μας μεγαλώνουν. Μας έστειλαν στο ορφανοτροφείο. Δούλεψα. Πολύ μικρή γνώρισα το σύζυγό μου, μού έδωσε αγάπη και οικογένεια που δεν είχα ποτέ. Όλη μου την αγάπη την έδωσα στα παιδιά μου. Όπως την στερήθηκα εγώ από την ορφάνια, το ορφανοτροφείο που δεν πέρασα καλά», ανέφερε χαρακτηριστικά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου