Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, χάρη στις προσπάθειες περισσότερων από 3.100 ανθρώπων που απασχολούνται στο έργο, κατασκευαστικές εργασίες πραγματοποιούνται πλέον και στις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός: Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Κεντρική Μακεδονία και - εσχάτως - Δυτική Μακεδονία, όπου η κατασκευή ξεκίνησε στους Πύργους του Δήμου Εορδαίας, στα τέλη Ιουνίου.
iban piraeus bank greece
Επίσης, τοποθετήθηκαν τα θεμέλια στο σταθμό συμπίεσης του αγωγού στους Κήπους του Έβρου.
Στα τέλη Ιουνίου 2017, από το σύνολο των περίπου 550 χλμ. αγωγού που θα κατασκευαστούν σε ελληνικό έδαφος, οι ανάδοχοι εργολήπτες του ΤΑΡ έχουν ήδη:
το μπιτς μπαρ
· παραλάβει περισσότερο από το 75% των 32.000 σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του ελληνικού τμήματος του αγωγού∙
· καθαρίσει και διαμορφώσει 331 χλμ. της όδευσης∙
· ενώσει 304 χλμ. αγωγού∙ και
· συγκολλήσει περίπου 280 χλμ.
χωρια στη σαντορινη
Ταυτόχρονα
· 227 χλμ. τάφρου έχουν διανοιχθεί∙
· σε 198 χλμ. ο αγωγός έχει τοποθετηθεί εντός της τάφρου∙
· σε 183 χλμ. έχει καλυφθεί με χώμα∙ και
· 94 χλμ. γης βρίσκονται στη φάση αποκατάστασης.
Αναφερόμενος στις εξελίξεις, ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Θεόδωρος Καρυπίδης, δήλωσε: «Ξεκίνησαν τα έργα για την κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Αυτό σημαίνει ότι έγινε το πρώτο βήμα στην περιοχή μας για την υλοποίηση ενός έργου μεγάλης γεωστρατηγικής σημασίας, που θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη στις τοπικές κοινότητες. Για το λόγο αυτό, η Περιφέρεια συνεργάζεται στενά με τον ΤΑΡ σε όλα τα επίπεδα, για την ασφαλή διενέργεια των εργασιών και την έγκαιρη ολοκλήρωσή τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου